Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Social Media Marketing Made in Greece


Μια περίηγηση στα social media αρκεί για να ανακαλύψεις πολλούς ηλίθιους που νομίζουν ότι κάνουν social media marketing αλλά στην τελική κάνουν τα νεύρα μας τσατάλια.

Πάγιο κόλπο είναι να ποστάρει ο σουπερντούπερ αντμίν σε κάποιον λογαριασμό ένα σύνδεσμο της ιστοσελίδας του και μετά να σου ζητά η ιστοσελίδα να γίνεις μέλος στην κοινότητα που έχει φτιάξει στο ίδιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να δεις το περιεχόμενο. Ποιος μλκας σκέφτηκε κάτι τέτοιο? 9,9/10 έφυγαν και μην τους ξαναείδαμε. Ακόμα χειρότερα πόσο μλκας είσαι που είδες αυτή την μλκια κάπου και μας το ζητάς να το κάνει η ιστοσελίδα σου?? Και συγνώμη ρε μάγκα τι σε νοιάζει περισσότερο, πόσες επισκέψεις έχει η ιστοσελίδα σου ή πόσα μέλη έχει το γκρουπ σου?? Τι από τα δύο θα σου φέρει λεφτά το σκέφτηκες? 

Άλλη γνωστή παπαριά είναι οι πυχαίοι τίτλοι για να προσελκύσεις το ενδιαφέρον του κοίνου. Οχι πείτε μου πόσες φορές είδατε τον τίτλο «ΒΟΜΒΑ» , «ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ», «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ»?? Ειδικά τα συνωμοσιολογικά sites ή τα δήθεν έμπειρα που έχουν inside info για την αλήθεια που μας κρύβουν, σαρώνουν σε αυτό τον τομέα. Το πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές η είδηση είναι μπαρούφα και βλαστημάς για τον χρόνο που σπατάλησες ακόμα και αν τα ξυνες στο γραφείο με την Σούλα απέναντι.... Κοίτα είδηση ΒΟΜΒΑ είναι να κάνει μεταγραφή ο Αλαφούζος στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ τον Σουάρεζ και να φέρει για αναπληρωματικό του Ατζαγκούν τον Μόντριτς και όχι ότι ο Βαρουφάκης κοίταξε λοξά τον Νταισελμπλουμ και ο τελευταίος ψάρωσε άρα θα μας δώσουν την δόση. Επισης όταν λες συμβαίνει τώρα στον χρόνο του ιντερνετ σημαίνει ότι κάτι συνέβη την τελευταία ώρα, πριν δύο ώρες ή μέσα στην ημέρα. Και όχι να μου ξεκινάς ποστ με την γέννηση του Σύμπαντος..

Μετά υπάρχουν τα μεγάλα ειδησεογράφικα sites που στα γκρουπ τους, μας δίνουν βήμα να σχολιάσουμε, παρουσιάζουν τον εαυτό τους ως έγκυρα και  συνιστούν «Να σχολιάζεται υπεύθυνα, να μην προσβάλλεται τον συνομιλητή σας, να μην βρίζεται και να παραμείνετε ήρεμοι»....Ειδικά το τελευταίο γιατί είναι υπεύθυνο ειδησεογραφικό site, με έγκυρο ρεπορτάζ και οφείλεις να μην συμπεριφέρεσαι σαν τον νεάτερνταλ στο σπήλαιο των πετραλώνων όταν ήθελε να εξασφαλίσει περισσότερη τροφή από το κυνήγι. Γιατί το έγκυρο το site το σωστό στις 12:05 έχει είδηση ότι μένουμε εντός ευρώ, στις 12:10 έχουμε βγει από το ευρώ σύμφωνα με δημοσίευμα των Times, στις 12:15 ξαναμείναμε στο ευρώ σύμφωνα με την Frankfurte Algemaine Zeitung αλλά στις 12:20 ξαναβγήκαμε σύμφωνα με δήλωση του Σόιμπλε. Ενδιάμεσα σου έχει πετάξει 3458123456 ειδήσεις για τον κώλο της φουρέιρα, τι είπε ο λιάγκας στην εκπομπή του και που θα κάνει διακοπές ο γαβαλάς.. Oπότε μόνο με Ζανάξ θα μείνεις εσύ ήρεμος στην μεγάλη παρέα του έγκυρου site....
Ωπα μάγκες του έγκυρου site μια ακόμα παρατήρηση. ΒΑΛΤΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. Διαβάζεις φράση «Το κουστουμι του του βαρουφάκη, εκανε τεραστια εντύπωση στον Κριστιν Λαγκάρντ κατά την είσοδο τους στις σκάλες των γραφείων του ΔΝΤ»
Τους είπε κανείς ότι κατά την γέννηση μας, είχαμε προεγκατεστημένο auto correct ??

Και αφού είχατε την υπομονή να διαβάσετε έως εδώ σας παρουσιάζω  τη τεχνική του σε παρακαλώ ρε φιλαράκι. Είναι όλα εκείνα τα ΡΜ που δέχεσαι από τρίτους - τέταρτους εντελώς άσχετους όμως με εσένα,που σε βρήκαν σε κάποια κοινότητα των social media και που το ρίχνουν στο παρακαλετό αλλά με φιλικό πάντα ύφος. Ψιτ ένα share ρε φιλαράκι και ανταποδίδω να'σαι καλά, κάνε Like ρε μαν στην νέα μου σελίδα , που σαι γίγαντα κάνε Like εδώ. Και στην πλειοψηφία οι ομάδες αυτές είναι του στυλ «Η μεγαλύτερη κοινότητα φίλων του παντελίδη».......και εσύ έχεις εικόνα προφίλ άλμπουμ των Rotting Christ....... Έχω μια υποψία ότι αυτό το φιλαράκι θα θέλει να σε βράσει στην κόλαση αλλά μην χαλιέσαι φιλαράκι...υποψία μου είναι. Αλλωστε 99/100 DJ είσαι σε κάποιο μαγαζί και θες να τραβήξεις κόσμο γιατί εκ των άλλων κάνεις και PR οπότε δεν έχασε και η βενετιά βελόνι αν σε στείλω να κάνεις παρέα στον Μπάφομετ. Και αφού ξεπεράσω το γεγονός ότι για την κοινότητα του Παντελίδη που έχεις δεν είδες ότι ο άλλος στην εφηβεία δεν χόρευε Γαρμπή & Τριαντάφυλλο, το κοινό σου you know ?, αλλά εξερευνούσε τις αγνές ψυχές των Slayer & Venom να σου πω ότι, ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΕΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SOCIAL MEDIA MARKETING.  Kαι φιλαράκι μου ρε μπαγλαμά είναι ο τύπος που θα πάω να πιω μπύρες, θα πάω γήπεδο μαζί του. Φιλαράκι δεν έγινε κανείς γιατί του έστειλες ένα γαμημένο ΡΜ παρακαλώντας τον να γίνει μέλος της μεγαλύτερης παρέας του παντελίδη. Ειδικά όταν έλαβε το ΡΜ σου την στιγμή που έκανε headbanging ακούγοντας το In league with satan.....μην σου τύχει...

Έχω και άλλα να πω αλλά σε άλλη ανάρτηση που θα σας στέλνει λινκ να κάνετε Like στον τοίχο μου και θα Τρολάρετε ελεύθερα στην μεγάλη παρέα του έγκυρου τοίχου μου που έχω ειδήσεις βόμβες, για την αλήθεια που σας κρύβουν ρε φιλαράκια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου